Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarze1. Jaka jest elastycznosc w porownaniu do Z750R i Triumpha Stret Tripla? 2. Czy ta wieksza mase niz stret triplu czuc az tak bardzo kiedy jest sie manewruje przy malej predkosci i jak jest podczas samej dynamicznej jazdy z wyczuwaniem tej masy? 3. Jak reaguje silnik na zmiane obciazenia, czy mapa wtrysku paliwa jest dopracowana czy tez silnik czasem nie szarpnie przy naglym odkreceniu manetki? 4. Jaki jest dzwiek z teog seryjnego tlumika, czy podobny do poporzednika Z750 czy jest bardziej cichy? 5. Czy z800 ma wyczuwalnie wiekszego pazura czy tez jest to taki miekki brutal jak z750, znaczy czy prowokuje by stawiac na kolo ruszajac ze swiatel czy tez daje znac ze nie jest zbyt chetny do takich wybrykow?` 6. Jak wibracje z silnika sie rozchodza po motocyklu, czy sa wyczuwalne w kierownicy i w podnozkach i jesli wystepuja to czy sa uciazliwe? 7. Czy siedzenie jest wygodne i nie miazdzy posladow podczas dlugiej ( pow. 200km) trasy? 8. Jaka osolona przed wiatrem, czy jest na zblizonym poziomie do poprzednika czy gorsza czy lepsza? 9. Jakosc wykonania jest na poziomie podobnym czy wyzszym od poprzednika a jak sie ma np. do Triumpha czy hondy Hornet? 10. Mam BMW F800R czy Z800 jest wedlug was wart zakupu i przesiadki z F800R czy tez lepiej uderzac w Z1000? 11. Jak ma sie drapieznosc tego Z800 do Z1000? 12. Jak maja sie Hamulce do wersji Z750R gdzie montowano radialne zaciski i jak sie maja w porownaniu ze Street Triplem? Jak narazie tyle pytan, jak mi wpadna do glowy jakies to napisze cos jeszcze;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza